Chiquelle Kundeservice

Chiquelle Kundeservice

Velkommen til Chiquelles kundeservice!

Vi er her for at hjælpe dig 24/7. Her finder du de spørgsmål, som vi (Chiquelles kundeservice) oftest bliver stillet.

1. Kan jeg returnere et produkt? Og hvordan?

Selvfølgelig kan du returnere et produkt! Du kan returnere din ordre indenfor 14 dage fra du har modtaget. Ordren skal sendes tilbage til lageret i god stand (dvs. ubrugt og uvasket), sådan som du oprindeligt modtog den, med alle mærkerne intakte. Dette inkluderer Chiquelles egne mærker, som skal sidde fast på varen og være forsvarligt pakket ind. Det tager cirka 5-10 hverdage, fra vi modtager din returnerede vare, til vi refunderer dine penge. Venligst udfyld fortrydelsesformularen, som er vedlagt i din pakke og påsæt returlabelen (klistermærket) udenpå din pakke.

2. Leverer I til Danmark? Hvor lang tid tager det? Hvad koster det?

Ja, det gør vi! Vi sender til alle lande i verden og derfor også til dig! Leveringstiden til Danmark er cirka 2-3 hverdage med PostNord Mypack. Forsendelsen koster 49 DKK. Bestillingen bliver afsendt indenfor 2 hverdage, efter du har bestilt. Vi sender desværre ikke i løbet af weekender eller helligdage.

3. Skal jeg betale internationale skatter og afgifter?

Vi sender vores varer fra Sverige og derfor skal du ikke betale internationale skatter og afgifter. Udover din vares pris, betaler du kun for forsendelsen.

4. Kan jeg bytte en vare?

Desværre tillader vores system ingen bytning, kun returnering og tilbagetaling. Du er dog mere end velkommen til at returnere en vare, du ikke ønsker at beholde, for at blive fuldt refunderet og derefter afgive en ny ordre for den vare, du ønsker i stedet.

5. Kan jeg ændre eller slette min bestilling? 

Du har desværre ikke mulighed for at ændre eller slette din bestilling, når den først er gået igennem og blevet bekræftet. Det skyldes at vi håndterer bestillingerne samme dag som vi modtager dem.

6. Hvad koster forsendelsen? 

Til Danmark koster forsendelsen 49 DKK (levering indenfor 2-3 hverdage med PostNord Mypack).

7. Jeg har lige lavet en bestilling, kan jeg tilføje endnu en vare? 

Desværre kan vi ikke tilføje produkter til en eksisterende bestilling på chiquelle.com. Vær venlig at lave en ny bestilling og kontakt os. Vi fratrækker gerne fragtomkostningen fra din nye bestilling, såfremt den lægges indenfor et par timer efter oprindelige bestilling.

8. Hvor længe tager det at håndtere min returvare? 

Når vi har modtaget din pakke, vil du få refunderet dine penge indenfor 5-10 hverdage. Du vil modtage en bekræftelsesmail, når det hele er gået igennem.

9. Jeg har forelsket mig i en vare, der ikke længere er på lager. Hvad gør jeg?

Nye varer kan blive udsolgt meget hurtigt, men måske får vi flere tilbage på lager! Når en vare er udsolgt, kan du skrive dig på vores venteliste ved selve produktet. Skriv dit navn og din e-mailadresse og tryk på send. Så nemt er det! Så får du en mail, hvis varen kommer tilbage på lager.

10. Hvor er min ordrebekræftelse?

Så snart du gennemfører en bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelsesmail på den e-mailadresse, som du har skrevet på din ordre. Hvis du af en eller anden grund ikke modtager en e-mail, skal du huske at tjekke dit spamfilter eller kontakte vores kundeservice.

11. Har ni en fysisk butik? 

Vi har desværre ikke nogen fysisk butik. Men vi er en online modebutik, hvilket betyder at du kan shoppe på www.chiquelle.dk 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, ligegyldigt hvor du er i verden.

*

📩 Need help? 

No worries, that's why we're here!