Chiquelle Kundeservice

Chiquelle Kundeservice

kundtjanst1-sv

WAREHOUSE MOVE CHIQUELLE ūüď¶

DELIVERY TIME: All orders received after 07:00 on Thursday 26 December are expected to be shipped out from January 7, 2020. We thank you for your patience!

RETURNS: Due to Chiquelle's warehouse move all returns received after the 19th of December will be handled and processed during the first week(s) of January with a 2-3 weeks delay unfortunately. We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

Unfortunately, during our stock move, we are unable to register your return. We will process it as soon as the system allows us.

Please contact Klarna if you need help with extending your Klarna payment time.

EXCHANGES: Due to Chiquelle’s warehouse move all exchanges coming in after the 19th of December will not be handled before the 10th of January. Please place a new order with your new size or color and we will refund the shipping costs and handle your returned package with your exchange as a return. (2-3 weeks delay). We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

-

Velkommen til Chiquelles kundeservice!

CHIQUELLE HQ NOTE:

Vi er her for at hj√¶lpe dig 24/7. Her finder du de sp√łrgsm√•l, som vi (Chiquelles kundeservice) oftest bliver stillet.

Looking for a collaboration? Please e-mail us at collaborations@chiquelle.com. We are receiving many requests daily and will try to answer you once a cooperation would be relevant. Thank you!

1. Kan jeg returnere et produkt? Og hvordan?

Selvf√łlgelig kan du returnere et produkt! Du kan returnere din ordre indenfor 14 dage fra du har modtaget. Ordren skal sendes tilbage til lageret i god stand (dvs. ubrugt og uvasket), s√•dan som du oprindeligt modtog den, med alle m√¶rkerne intakte. Dette inkluderer Chiquelles egne m√¶rker, som skal sidde fast p√• varen og v√¶re forsvarligt pakket ind. Det tager cirka 5-10 hverdage, fra vi modtager din returnerede vare, til vi refunderer dine penge. Venligst udfyld fortrydelsesformularen, som er vedlagt i din pakke og p√•s√¶t returlabelen (klisterm√¶rket) udenp√• din pakke.

2. Leverer I til Danmark? Hvor lang tid tager det? Hvad koster det?

Ja, det g√łr vi! Vi sender til alle lande i verden og derfor ogs√• til dig! Leveringstiden til Danmark er cirka 1-3 hverdage med DHL. I Danmark overtager PostNord forsendelsen. Forsendelsen koster 49 DKK. Bestillingen bliver afsendt indenfor 2 hverdage, efter du har bestilt. Vi sender desv√¶rre ikke i l√łbet af weekender eller helligdage.

3. Skal jeg betale internationale skatter og afgifter?

Vi sender vores varer fra Sverige og derfor skal du ikke betale internationale skatter og afgifter. Udover din vares pris, betaler du kun for forsendelsen.

JEG HAR FORELSKET MIG I EN VARE, DER IKKE L√ÜNGERE ER P√Ö LAGER! HVAD G√ėR JEG?

HVOR ER MIN ORDREBEKRÆFTELSE?

HVAD KOSTER FORSENDELSEN?

KAN JEG ÆNDRE ELLER SLETTE MIN BESTILLING?

MIN BESTILLING VIL IKKE G√Ö IGENNEM. HVAD SKAL JEG G√ėRE?

JEG HAR LIGE LAVET EN BESTILLING, KAN JEG TILF√ėJE ENDNU EN VARE?

HVOR LÆNGE TAGER DET AT HÅNDTERE MIN RETURVARE?

JEG HAR MODTAGET ET CHIQUELLE GAVEKORT. HVORDAN BRUGER JEG DET?

HAR I EN FYSISK BUTIK?