Chiquelle Kundeservice

Chiquelle Kundeservice

ūüõí Extended returns until the 6th of January 2023. Valid on all orders placed from dates 20-11-2022 and onwards.¬†¬†

Velkommen til Chiquelles kundeservice!

Vi er her for at hj√¶lpe dig 24/7. Her finder du de sp√łrgsm√•l, som vi (Chiquelles kundeservice) oftest bliver stillet.

1. Kan jeg returnere et produkt? Og hvordan?

Selvf√łlgelig kan du returnere et produkt! Du kan returnere din ordre indenfor 14 dage fra du har modtaget. Ordren skal sendes tilbage til lageret i god stand (dvs. ubrugt og uvasket), s√•dan som du oprindeligt modtog den, med alle m√¶rkerne intakte. Dette inkluderer Chiquelles egne m√¶rker, som skal sidde fast p√• varen og v√¶re forsvarligt pakket ind. Det tager cirka 5-10 hverdage, fra vi modtager din returnerede vare, til vi refunderer dine penge. Venligst udfyld fortrydelsesformularen, som er vedlagt i din pakke og p√•s√¶t returlabelen (klisterm√¶rket) udenp√• din pakke.

2. Leverer I til Danmark? Hvor lang tid tager det? Hvad koster det?

Ja, det g√łr vi! Vi sender til alle lande i verden og derfor ogs√• til dig! Leveringstiden til Danmark er cirka 2-3 hverdage med PostNord Mypack. Forsendelsen koster 49 DKK. Bestillingen bliver afsendt indenfor 2 hverdage, efter du har bestilt. Vi sender desv√¶rre ikke i l√łbet af weekender eller helligdage.

3. Skal jeg betale internationale skatter og afgifter?

Vi sender vores varer fra Sverige og derfor skal du ikke betale internationale skatter og afgifter. Udover din vares pris, betaler du kun for forsendelsen.

4. Kan jeg bytte en vare?

Desv√¶rre tillader vores system ingen bytning, kun returnering og tilbagetaling. Du er dog mere end velkommen til at returnere en vare, du ikke √łnsker at beholde, for at blive fuldt refunderet og derefter afgive en ny ordre for den vare, du √łnsker i stedet.

5. Kan jeg ændre eller slette min bestilling? 

Du har desv√¶rre ikke mulighed for at √¶ndre eller slette din bestilling, n√•r den f√łrst er g√•et igennem og blevet bekr√¶ftet. Det skyldes at vi h√•ndterer bestillingerne samme dag som vi modtager dem.

6. Hvad koster forsendelsen? 

Til Danmark koster forsendelsen 49 DKK (levering indenfor 2-3 hverdage med PostNord Mypack).

7. Jeg har lige lavet en bestilling, kan jeg¬†tilf√łje endnu en vare?¬†

Desv√¶rre kan vi ikke tilf√łje produkter til en eksisterende bestilling p√• chiquelle.com. V√¶r venlig at lave en ny bestilling og kontakt os. Vi fratr√¶kker gerne fragtomkostningen fra din nye bestilling, s√•fremt den l√¶gges indenfor et par timer efter oprindelige bestilling.

8. Hvor længe tager det at håndtere min returvare? 

Når vi har modtaget din pakke, vil du få refunderet dine penge indenfor 5-10 hverdage. Du vil modtage en bekræftelsesmail, når det hele er gået igennem.

9. Jeg har forelsket mig i en vare, der ikke¬†l√¶ngere er p√• lager. Hvad¬†g√łr jeg?

Nye varer kan blive udsolgt meget hurtigt, men måske får vi flere tilbage på lager! Når en vare er udsolgt, kan du skrive dig på vores venteliste ved selve produktet. Skriv dit navn og din e-mailadresse og tryk på send. Så nemt er det! Så får du en mail, hvis varen kommer tilbage på lager.

10. Hvor er min ordrebekræftelse?

S√• snart du gennemf√łrer en bestilling, vil du modtage en ordrebekr√¶ftelsesmail p√• den e-mailadresse, som du har skrevet p√• din ordre. Hvis du af en eller anden grund ikke modtager en e-mail, skal du huske at tjekke dit spamfilter eller kontakte vores kundeservice.

11. Har ni en fysisk butik? 

Vi har desv√¶rre ikke nogen fysisk butik. Men vi er en online modebutik, hvilket betyder at du kan shoppe p√• www.chiquelle.dk 24 timer i d√łgnet, 7 dage om ugen, ligegyldigt hvor du er i verden.

*

ūü𤋮†Need help?¬†

No worries, that's why we're here!